Anuntam lansarea serviciului API, prin intermediul caruia veti putea emite facturi proforme si facturi fiscale din magazinul Dvs online sau din orice alta aplicatie interna pe care o folositi.

In data de 12.10.2017 am realizat un upgrade de securitate aplicat intregii platforme de facturare online, upgrade necesar pentru a asigura cel mai inalt standard de securitate pentru datele Dvs.

In data de 25.07.2017 am realizat un upgrade de securitate aplicat intregii platforme de facturare online, upgrade necesar pentru a asigura cel mai inalt standard de securitate pentru datele Dvs.

In decursul zilei de 06.07.2016 am implementat modificari in programul de facturare online astfel incat companiile sa poata factura clienti externi. Am adaugat o lista de aproximativ 200 tari, fiecare avand definite judetele sau zonele administrative.

In decursul zilei de 05.06.2016 am efectuat lucrari de mentenanta pentru a mari viteza de raspuns a programului de facturare online. Totodata, am imbunatatit si securitatea acestuia pentru a va oferi calitate superioara pentru serviciile de facturare online.

Va multumim pe aceasta cale pentru implicarea in procesul de dezvoltare a platformei prin feedback-ul transmis. Daca intampinati probleme in procesul de facturare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului online de contact sau direct din contul Dvs in sectiunea Feedback.

Intrucat ne dorim ca firmele care utilizeaza platforma noastra de facturare online sa emita facturi si chitante in cel mai scurt timp cu putinta si cu un efort minim, am inceput procesul de implementare a unui serviciu API.

Buna ziua si La multi ani!

Odata cu trecerea in noul an, au fost implementate cateva modificari legislative care va afecteaza in mod direct activitatea de facturare a companiei pe care o detineti.

Incepand cu data de 13.11.2015 va punem la dispozitie un nou modul menit sa va vina in ajutor atunci cand doriti sa ofertati un client.

Functionalitatea acestui modul este similara cu cea a modulului de emitere a facturilor.

Pentru ca ne dorim sa puteti gestiona nu doar procesul de facturare online, ci si celelalte procese din compania Dvs, am inceput implementarea unor module noi.

Incepand cu data de 26.10.2015 am implementat o functionalitate noua pe care o consideram absolut necesara pentru informarea Dvs in timp real asupra evenimentelor care se desfasoara in companiile pe care le detineti - modulul de notificari.

Incepand cu data de 23.10.2015, au fost implementate informatii noi disponibile in interfetele de creare si de editare companie.

Deoarece ne dorim ca utilizatorii programului nostru de facturare online sa beneficieze de cel mai inalt grad de securitate a datelor si de o viteza de incarcare extrem de ridicata, in data de 6 octombrie 2015 am actualizat platforma de facturare online.

Asa cum bine stiti, de la 1 ianuarie 2016, cota TVA se modifica de la 24% la 20%. Deoarece ne dorim ca modificarile legislative sa nu afecteze procesul de facturare, am dezvoltat cateva unelte menite sa va ajute sa operati rapid modificarile care intervin.

Incepand cu data de 25.06.2015, am introdus doua campuri noi in interfetele de adaugare si de editare clienti. Cele doua campuri sunt atribut fiscal si TVA (selectie platitor/neplatitor de TVA).

Asa cum bine stiti, programul nostru de facturare online trimite in mod automat in prima zi a lunii arhiva documentelor fiscale emise in luna precedenta. Pana acum, arhiva era atasata in format ZIP la e-mailul primit pe data de 1 a fiecarei luni.

Pentru a face regasirea facturilor emise mult mai usoara si mai rapida, am grupat facturile in functie de anul emiterii acestora. Astfel, Dvs puteti gasi mult mai rapid o factura in functie de anul emiterii acesteia.

Deoarece ne dorim ca programul nostru de facturare online sa fie unealta de baza in procesul de facturare pe care il desfasoara compania Dvs, am lucrat la imbunatatirea vitezei de raspuns a intregii platforme.

Incepand cu data de 07.04.2015, in interfata destinata rapoartelor am adaugat o noua rubrica destinata sa reflecte totalul facturat pentru fiecare luna in parte, astfel incat Dvs sa aveti o imagine mai buna asupra sumelor facturate de catre companie. De asemenea, rublica denumita Emise a fost modificata in Emise neincasate pentru a reflecta corect starea acestor facturi.

Intrucat ne dorim ca utilizatorii platformei noastre de facturare online sa beneficieze de un nivel ridicat de securitate, am implementat functionalitati noi destinate sa faca procesul de facturare online usor si securizat.

Incepand cu data de 24.02.2015, utilizatorii platformei noastre gratuite de facturare online au posibilitatea de a emite FACTURI PROFORME si de a emite FACTURILE FISCALE aferente proformelor create.

Incepand cu data de 04.02.2015, utilizatorii platformei noastre de facturare online dispun de o noua unealta care sa ii ajute in procesul de facturare. De astazi oferim posibilitatea de a se programa emiterea unei facturi la o data ulterioara.

Pentru a putea programa emiterea unei facturi, utilizatorul trebuie sa urmeze cativa pasi simpli:

Pentru ca stim cat de mult conteaza fiecare minut din timpul pe care il au la dispozitie managerii, am implementat o functionalitate noua care sa va ajute sa distribuiti sarcinile catre angajatii Dvs. Emiterea de facturi nu poate fi intotdeauna realizata de catre manageri intrucat acestia pot fi intr-o sedinta sau pot fi plecati de la birou.
In acest caz va fi nevoie ca un angajat sa emita facturile si chitantele catre clienti.

La multi ani si bine v-am gasit in noul an! Va multumim pentru suportul acordat in 2014 si va asteptam alaturi de noi in noul an cu functionalitati noi menite sa usureze procesul de facturare.

Pentru ca dorim ca emiterea de facturi si chitante sa se efectueze cu un efort minim din partea Dvs., va oferim posibilitatea de a continua seriile de facturi si chitante din 2014 in anul curent. Astfel, nu veti mai fi nevoiti sa definiti din nou aceste serii si numarul de pornire a facturilor si a chitantelor pentru anul 2015. Dupa continuarea seriilor, va rugam sa efectuati asocierea serie factura cu serie chitanta in cazul in care utilizati mai multe serii pentru ca aplicatia sa poate asocia usor seria de chitanta pentru factura pe care doriti sa o incasati numerar.

Incepand cu data de 09.12.2014, programul online de facturare ofera posibilitatea de a defini numarul de zile pana la scadenta facturii. Astfel, in momentul in care creati o factura noua sau editati o factura aflata in statusul Ciorna, aveti posibilitatea de a completa numarul de zile in care poate fi achitata factura. Implementarea acestei functionalitati face parte dintr-un set mai larg de functionalitati noi ce vor fi implementate in viitor, printre care si notificarea clientilor inainte de data scadentei facturii in cazul in care aceasta nu a fost achitata.

Va multumim pentru feedback si va asteptam in continuare cu propuneri de functionalitati noi.

Functionalitate noua! Acum puteti defini numarul de zecimale pentru pretul produselor sau a serviciilor companiei Dvs. Se poate seta ca preturile acestora sa fie definite cu 2, 3 sau 4 zecimale. Valoarea pe linie, subtotalul si totalurile vor fi toate calculate cu 2 zecimale, indiferent de numarul de zecimale setat. Acesta optiune vine in ajutorul companiilor care au produse sau servicii cu valoare mica, dar factureaza cantitati mari si astfel ar aparea diferente mari in cadrul totalului facturat.

Va asteptam sa facturati online gratuit prin crearea unui cont nou in programul nostru de facturare.

In data de 23.11.2014 s-au efectuat lucrari necesare actualizarii programului de facturare online, astfel incat utilizatorii nostri sa beneficieze de cel mai inalt grad de securitate a datelor si de timpi excelenti de incarcare a paginilor.

Modificari efectuate:

1. actualizare de securitate, pentru a mentine standardul de confidentialitate a datelor la cel mai inalt nivel.

2. actualizare de performanta, pentru a oferi timpi extrem de mici la incarcarea paginilor.

3. actualizari minore ale interfetei aplicatiei

 

In cazul in care intampinati probleme in procesul de facturare, ne puteti instiinta folosind formularul de contact sau direct din contul Dvs. in sectiunea Feedback.

Va asteptam online sa emiteti facturi gratuit, rapid si in conditii de securitate maxima.

Începând cu data de 01.09.2014 am implementat o versiune îmbunătăţită a interfeţei prin care creaţi facturi noi (cu sau fără TVA) şi le editaţi pe cele aflate în statusul Ciornă. Rugăm toţi utilizatorii ca înainte de a emite prima factură să actualizeze pagina de emitere sau editare a unei facturi (prin apăsarea tastei F5 din browser).

Această modificare a fost necesară pentru a îmbunătăţi experienţa oferită utilizatorilor care emit facturi de pe dispozitivele mobile. Toţi utilizatorii beneficiază de această nouă interfaţă care sperăm că vă va ajuta să emiteţi mai uşor facturi noi.

Vă încurajăm să ne transmiteţi părerea Dvs cu privire la noua interfaţă prin intermediul formularului de feedback disponibil în contul personal!

Dorim sa va anuntam ca incepand cu data de 21.08.2014 veti putea sa emiteti facturi in mai multe limbi. Se va implementa suportul pentru Engleza si Franceza la aceasta data, urmand ca in decurs de cateva zile sa adaugam suport pentru Germana si Maghiara.

Ca urmare a acestei modificari, veti putea defini produsele si serviciile in toate aceste limbi. In cazul in care nu exista traducere pentru un anumit serviciu sau produs pentru limba dorita de facturare se va prelua automat denumirea in limba romana.

Toate campurile statice din factura vor avea traducerea aferenta.

Va multumim pentru suport si asteptam cu interes feedback-ul Dvs. incepand cu data de 21.08.2014

Deoarece dorim să uşurăm procesul de facturare şi de trimitere a documentelor fiscale, am implementat o nouă funcţionalitate: trimiterea pe e-mail a facturilor şi a chitanţelor emise prin intermediul programului de facturare online. Acum nu mai este nevoie să salvaţi documentul PDF, să vă deschideţi clientul de e-mail, să ataşaţi factura sau chitanţa şi apoi să le trimiteţi către clienţii Dvs.

Întrucât lucrăm constant la îmbunătăţirea serviciilor oferite clienţilor noştri, am efectuat câteva actualizări ale programului de facturare online. Am simplificat procesul de încasare a facturilor şi am implementat plata prin bancă. Astfel, utilizatorii vor putea şti exact sumele încasate prin chitanţă, precum şi cele încasate prin bancă. Am simplificat procesul de generare de chitanţe prin implementarea unei interfeţe comune plăţilor prin numerar şi prin bancă. Veţi fi informaţi într-un singur loc cu privire la încasările facturilor.

Protecţia datelor cu caracter personal

Securitatea datelor este prioritatea noastră

Întrucât ne dorim ca toţi utilizatorii platformei noastre să beneficieze de cele mai bune servicii, punem accent deosebit asupra securităţii datelor Dvs. Compania S.C. ITCreative S.R.L. este înregistrată în registrul Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu numărul 31050. Suntem total transparenţi în privinţa categoriilor de date care sunt prelucrate, a scopului colectării acestora, precum şi a destinatarilor acestor date. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, precum şi de dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor.

Pentru a consulta toate informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile care vi se aplică, accesaţi secţiunea Termeni şi condiţii.

Am implementat o nouă funcţionalitate în programul de facturare online. Este vorba despre trimiterea automată pe adresa Dvs. de e-mail a arhivei ce cuprinde facturile şi chitanţele emise de compania pe care o administraţi în luna precedentă. Acum nu mai este nevoie să descărcaţi manual facturile şi chitanţele emise pentru a le transmite departamentului contabilitate. În prima zi din fiecare lună veţi primi pe e-mail arhiva ce conţine aceste fişiere.

Întrucât este esenţial să dispuneţi la timp toate documentele necesare, această funcţionalitate a fost activată pentru toate companiile înscrise în programul nostru de facturare, pentru ca toţi utilizatorii noştri să beneficieze de cele mai bune servicii. 

Aşteptăm cu mare interes părerile Dvs. referitoare la funcţionalităţile implementate în platformă, precum şi propuneri pentru dezvoltarea de noi module.

Întrucât avem nevoie constant de părerile, de impresiile sau sugestiile Dvs. am implementat un sistem mult mai uşor prin care ne puteţi contacta pentru a ne furniza informaţii cu privire la funcţionarea programului de facturare online.

Ne dorim ca fiecare utilizator să completeze formularul disponibil în meniul Feedback din contul personal. Părerile Dvs. ne vor ajuta să reparăm eventualele probleme întâmpinate, să dezvoltăm funcţionalităţi noi şi să le îmbunătăţim pe cele deja existente.

Am eliminat restricţia ce privea numărul de serii de chitanţe ce pot definite. Dacă până acum o companie putea defini o singură serie de chitanţe, acum se poate defini un număr nelimitat de serii de chitanţe.

Continuare serii facturi si chitanteÎntrucât am început un nou an, este necesară definirea seriilor şi a numerelor pentru facturile şi chitanţele emise. Management Companie vine în ajutorul Dvs. pentru a uşura procesul de definire a acestor numere.

Dacă în anul precedent aţi definit serii şi numere de facturi şi chitanţe şi doriţi continuarea acestor numere, atunci tot ce trebuie sa faceţi este să accesaţi interfeţele Serii facturi şi Serii chitanţe. În dreptul fiecărei serii definite în anul anterior veţi găsi un buton denumit Continuaţi seria. Apăsând acest buton, aplicaţia va genera seria aferentă anului curent şi va continua numerotarea facturilor şi a chitanţelor de la numărul ultimei facturi/chitanţe emise în anul anterior.

Dacă nu doriţi să continuaţi numerotarea, puteţi oricând să definiţi serii şi numere noi, fară a ţine cont de cele folosite până acum.

Vă dorim un an profitabil!

Aşa cum am promis, am început implementarea rapoartelor ce vă vor ajuta să vă construiţi o imagine de ansamblu asupra sumelor facturate, a sumelor emise şi a evoluţiei acestor sume în timp. Puteţi beneficia de aceste noi funcţionalităţi dacă vă creaţi un cont.

NOU! Acum aveţi posibilitatea de a adăuga sigla companiei. Aceasta va fi folosită pe toate documentele create prin intermediul platformei. Facturile şi chitanţele pot fi personalizate astfel cu logo-ul companiei.

Bun venit pe platforma Management Companie

08-08-2013

Vă vom ţine la curent cu noile funcţionalităţi pe care le vom implementa. Până atunci puteţi testa varianta beta (gratuit, toate modulele active) a platformei prin crearea unui cont.

Definiţi o companie, produsele şi serviciile pe care le oferiţi şi clienţii companiei. Adăugaţi seriile corespunzătoare pentru facturile şi chitanţele ce vor fi emise.

Puteţi genera imediat facturi şi chitanţe.

Vă mulţumim şi aşteptăm părerile Dvs. pe pagina de contact.